Ayrılıq statusları və sözləri

_ üzülmə getdi deyə, bu əsrin modası belə. 2-3 gün sevər sonra bezər. Sənin axtardığın Əsli ilə Kərəm, bu əsrdə nə gəzər ?! 
- Nələri alıb götürmədiki məndən ayrılıq ?! kilometrlərlə ümid, tonlarla sevgi, sığalladığım saçları, tutduğum əlləri...
- Mən əslində çox hazırcavab idim.. Ama sənin bir kəlmənə cavab tapa bilmədim.. "get" nə demək idi sevdiyim ?! 
- Mən bir cümlə olub sənə dərdlərimi anlatmaq istədim, ancaq sən həmişə bir nöqtə olub məni susdurdun
- Mən səni bir damla suya qısqanarkən məgər sən yağışlarda islanmış imişsən..
- Oxuduğum hər romanda qəhraman oldum, ama ən çox öz hekayəmdə yoruldum.
- Toxunmadığın birinin həsrətin çəkirsənsə , həsrətin çəkdiyin qəlbinə toxunmuşdur çoxdan. 


-  Bilirsən harda ən çox itiririk ? Ona mesaj yazıb bir az gözlədikdən sonra cavab gəlməyincə ikinci mesajı atdığımızda 
- Gettin ! bir həyat girdi aramıza.. İndi nə sən geriyə dönə bilərsən nədə artıq mən sənə qapı aça bilərəm... 
- Ayrılıqlar kiçik sevgiləri öldürər. Ancaq böyük sevgiləri gücləndirər.. Necəki külək kibriti söndürüb, tonqalı  alovlandırdığı kimi..
- Bəlkədə İnsan kimi sevənlərin Mükafatıdır ayrılıq..
- Və sən nə qədərdə haqqlıydın məni buraxıb gedərkən.. dediyin kimi.. Mən daha yaxşılarına layiqəm..
- Vazkeçilməz olan sən deyilsən.. Vazkeçməyi bilməyən mənəm.. 
- "Özünə yaxşı bax"-dan o tərəfə keçməz çox sevgilər.. 
- Gəl deyə bilmirəm.. Ama gözləyir insan.. 
- "Özünə yaxşı bax" deyə yazılır "Məni bir daha axtarma.. səni sevmirəm" deyə oxunur..
- Getmək istəyirsə buraxın getsin.. Qəlbi səninlə olmayanın cismi nəyə yarar ? 



 Sizində bildiyiniz ayrılıq mesajları , ayrılıq sözləri varsa şərh yerinə yazın..